12 marca 2009

Za 10 dni konferencja Media Trendy 2009

W moim kalendarzu odnotowałem właśnie nie lada wydarzenie. 23 marca w Warszawie odbędzie konferencja Media Trendy 2009, której będę miał przyjemność przysłuchiwać się na żywo. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Nikesh Arora, szef EMEA Operations i Senior Vice-President Google.

Konferencja Media Trendy skierowana jest do przedstawicieli wszystkich platform mediowych: telewizji, radia, prasy, Internetu, nowych mediów oraz przedstawicieli świata reklamy: agencji reklamowych, domów mediowych oraz dyrektorów marketingu firm. Podobnie jak w przypadku zeszłorocznych konferencji WEF i INMA, również i tym razem postaram się o podsumowanie nadchodzącego wydarzenia i może o relację live na Blipie?

Tymczasem przytaczam tematy, które zostaną poruszone na konferencji. Zapowiada się naprawdę interesująco:

* „Sytuacja gospodarcza na koniec I kwartału – kierunki zmian w gospodarce i w zachowaniach konsumentów” - Jeremi Mordasewicz, wiceprezes PKPP Lewiatan

* „Speeding up in the slowdown” (Przyspieszanie w spowolnieniu gospodarczym) - Nikesh Arora, President EMEA Operations and Senior Vice-President, Google

* „Czy media i reklama odczuwają kryzys gospodarczy? Jak widzą siebie po kryzysie? Czy zmieni się model promocji konsumpcji?” - panel dyskusyjny:
Przedstawiciele TVN i Agory,
Andrzej Gantner, dyrektor zarządzający Polskiej Federacji Producentów Żywności),
Dariusz Karłowicz, dyrektor zarządzający ds. marketingu, Allianz Polska,
Paweł Kastory, prezes DDB Polska

* "Badanie wydatków na reklamę internetową w Polsce. ADEX - badanie wydatków na reklamę w internecie. Creative EX - badanie wydatków na kreację internetową.
Premiera za 2008 rok"
- Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny Interactive Advertising Bureau (IAB)

* „Krajobraz TV w Polsce w związku z przetargami na nadawanie cyfrowe i tv mobilną – stan na I kwartał 2009”. Panel dyskusyjny z udziałem nadawców, dystrybutorów i regulatorów rynku.

* "Młodzi mężczyźni w badaniach Discovery Networks Europe – ważna grupa celowa dla mediów i reklamodawców" - Beata Biernacka, Research Manager Discovery Networks Central Europe

* „Współpraca domów mediowych z mediami tematycznymi – jak zarządzać rosnącą ofertą i segmentacją mediów?” - panel dyskusyjny:
Arkadiusz Dawid, prezes Bonnier Business Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu"
Katarzyna Bem, Grupa Żywiec
Rafał Szysz, dyrektor zarządzający, Pro-Marka
Jakub Bierzyński, CEO, Optimum Media Group

* „Marketing mobilny – kierunki rozwoju" - panel dyskusyjny:
Jarosław Rzepecki, Hypermedia
Sławomir Komiński, wiceprezes zarządu, One2One
Sylwia Spiczonek, dyrektor MobileTelecomTelelevision Onet.pl
Adam Dyba, prezes Afilo
Grzegorz Omilianowicz, kierownik departamentu ds. reklamy, Polkomtel

* "Eurobest Sztokholm 2008 – przegląd najlepszych kampanii mediowych", Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann, juror festiwalu w 2008 r.

* „CSR – wartość dodana dla marki mediowej z punktu widzenia nadawcy i odbiorcy?”, Paweł Niziński, dyrektor zarządzający, Good Brand Company

Brak komentarzy: