22 marca 2009

Pierwszy polski rocznik statystyczny przemysłu mediowego

Dotarł do mnie właśnie pierwszy rocznik statystyczny przemysłu mediowego w Polsce. Te 325 stron czystych danych tabelarycznych polskich mediów to obowiązkowa lektura każdego medioznawcy (oczywiście na więcej niż jeden wieczór). Wydawnictwo zawiera wyniki konsumpcji i sprzedaży wszystkich mediów w Polsce oraz rankingi marek i firm branży reklamowej. Nareszcie, w jednym miejscu zostały zebrane informacje publikowane przez większość znanych ośrodków badawczych w Polsce: Expert Monitor, SMG/KRC, TNS OBOP, ZKDP oraz organizacji branżowych: IAB, SAR i innych.



Wydawcą rocznika jest MMT Management, organizator konkursu i konferencji Impactor, przy okazji której tytuł miał być dystrybuowany. Do sprzedaży trafił około tygodnia temu. Cena rocznika to 297 zł netto. Zamówić go można z tej strony. Polecam.

Brak komentarzy: