15 sierpnia 2009

Pomóżcie stworzyć portret polskiego internauty

Niedawno pisałem o bardzo ciekawym badaniu amerykańskiego internauty i przyczyn, dla których korzysta z sieci. Chwilę później, dowiedziałem się, że mój dobry znajomy kończy pisać pracę magisterską pod roboczym tytułem "Autorytet w nowych mediach - dziennikarstwo zagrożone". W ramach zbierania materiałów do tej pracy, pojawiła się okazja, by podobne badanie przeprowadzić na polskim organizmie i zobaczyć, co kieruje rodzimym internautą do korzystania z sieci.

Ankieta służąca tym badaniom została przygotowana bardzo solidnie (wiem, ponieważ sam ją wypełniłem). Jednak aby badanie było wiarygodne, potrzeba jak największej ilości osób, które wypełnią tę ankietę. Dlatego proszę, pomóżcie Grzegorzowi Młynarskiemu i poświęćcie około 15 minut na odpowiedzenie na tych kilkadziesiąt pytań. Im będzie nas więcej, tym prawdziwsze będą wyniki badań. A te z kolei z pewnością zostaną opublikowane na tym i na kilku innych blogach, już po zakończeniu badań.

Jeszcze raz proszę o zaangażowanie. Przekażcie informacje o tym badaniu swoim znajomym, podlinkujcie ten wpis pod swoje blogi. Każda pomoc jest tutaj niezmiernie ważna. Dziękuję.