Najbardziej zaimponowała mi Agora, której w całym natłoku udało się wykazać szybkością działania. Redakcja "Metra" przygotowała specjalne popołudniowe wydanie dla mieszkańców Szczecina. W numerze miały znaleźć się informacje na temat awarii energetycznej, która dotknęła mieszkańców miasta: relacje i fotografie nadesłane przez szczecińskich internautów, raport o rozmiarach katastrofy oraz poranne informacje z kraju i ze świata.
Inne gazety (w większości) również wykorzystały szansę, ale w kwestii generowania dodatkowego trafficu na swoich stronach. Relacjonując na bieżąco sytuację ze Szczecina (czy to korzystając z własnych korespondentów, czy z agencji prasowych), w najwłaściwszy sposób sprzedawali tę informację. Sami zobaczcie screeny z witryn największych polskich gazet (dziennik.pl, gazeta.pl, rzeczpospolita.pl):
4 komentarze:
Hmmm, cos z tą Polską dziwnie wyszło, pamiętam, że pierwsze dwa numery były z mojego punktu widzenia (0 pojecia o mediach) naprawdę dobre, a potem niestety zmotywowany jakościa kolejnych wydań wróciłem do innej gazety. Widać niektóre rzeczy się nie zmieniają :(.
Nie mogę się (niestety) ustosunkować do tej wypowiedzi - moja opinia może być odebrana jako nieobiektywna ze względu na to, że pracuję dla wydawcy "Polski".
Dostrzegłem jednak pewien błąd w działaniu (czy raczej brak działania) i cieszę się, że mogłem go wytknąć.
Za to lubie Pana czytac ze pomimo tego ze Pan pracuje w PP to potrafi Pan wytknac ewidentne bledy a nie przymykac na to oko
Dziękuję za miłe słowa :)
Prześlij komentarz