21 sierpnia 2009

INMA Outlook 2010 - konferencja, której nie można przeoczyć

W dniach od 21 do 23 października odbędzie się w Liverpoolu konferencja organizowana przez INMA (International Newsmedia Marketing Association) oraz OPA (Online Publishers Association). Konferencja Outlook 2010 podsumuje najważniejsze wydarzenia rynków print i online tego roku i skończy się coroczną prognozą na nadchodzące lata. A program prezentuje się naprawdę interesująco...

Wśród sesji znajdą się m.in. następujące tematy:

- Strategie internetowe na dziś i na jutro (Tomasz Józefacki)
- Personalizowana gazeta
- Jak dotrzeć do przyszłych czytelników?
- Przyszłość gazet i gazety przyszłości
- W jaki sposób można przełożyć użycie nowych mediów w kampanii Obamy na strategie gazet?

Zachęcam do zapoznania się z pełnym planem konferencji. Dzięki możliwości uczestnictwa w niej rok temu mogę powiedzieć, że jest to wydarzenie, którego żaden zwolennik tematyki mediów nie powinien przeoczyć. Tym, którzy z różnych względów nie dotrą, będzie musiała wystarczyć moja relacja na blogu.