Prognoza dla pozostałych mediów zawarta jest w poniższych tabelach (w wartościach netto oraz procentowych).
W milionach funtów brytyjskich (*prognoza)
W wartościach procentowych (*prognoza)
W wartościach procentowych (*prognoza)
Zwracam dodatkowo uwagę na jedyny dodatni wynik, czyli na dynamikę przyrostów wydatków na reklamę w internecie. Okazuje się, że GroupM dokonało korekty prognozy wydatków w internecie z wcześniejszych 20% na niecałe 4%.
Jedynymi sektorami, które według powyższego raportu doświadczą wzrostu przychodów w branży mediowej w 2009 r, będą usługi Public Relations (2%) oraz badań rynkowych (1,8%).
"Sytuacja rynku brytyjskiego... jest najpoważniejsza z wszystkich rynków krajów wysoko rozwiniętych"
W skali światowych przychodów reklamowych, Group M skorygowało wcześniejszą prognozę wzrostu rynku o 5% na 0%. Adam Smith, dyrektor działu prognoz z Group M stwierdził, że perspektywy brytyjskiego rynku są najgorsze ze wszystkich rynków krajów wysoko rozwiniętych.
Jedynymi sektorami, które według powyższego raportu doświadczą wzrostu przychodów w branży mediowej w 2009 r, będą usługi Public Relations (2%) oraz badań rynkowych (1,8%).
"Sytuacja rynku brytyjskiego... jest najpoważniejsza z wszystkich rynków krajów wysoko rozwiniętych"
W skali światowych przychodów reklamowych, Group M skorygowało wcześniejszą prognozę wzrostu rynku o 5% na 0%. Adam Smith, dyrektor działu prognoz z Group M stwierdził, że perspektywy brytyjskiego rynku są najgorsze ze wszystkich rynków krajów wysoko rozwiniętych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz