

Predictify to usługa online służąca do przeprowadzania ankiet i sond wśród czytelników. Wraz z "Washington Post" tworzy ona teraz odrębną platformę komunikacyjną, gdzie użytkownicy nie tylko mogą przedstawić swoje spekulacje, ale również uzasadnić je na forum dyskusyjnym.

Predictify można również znaleźć na stronach New York Times i San Francisco Chronicle.
Ciekawą wersją, skierowaną do reklamodawców / analityków, jest opcja Premium (płatna). Pozwala ona na przeprowadzenie sondy sponsorowanej i zaoferować uczestnikom nagrody pieniężne. W zamian, sponsorzy mają prawo do danych demograficznych głosujących, a to z kolei powie sponsorowi, kim był jego czytelnik. "Washington Post" nie odpowiedział jeszcze, czy będzie korzystać z tej opcji (już sobie wyobrażam pytanie w sondzie o cenę płatków Kellog's Frosties na początku roku szkolnego), zapewnia jednak, że jeżeli tak będzie, sondy sponsorowane będą wyraźnie odznaczone od pozostałych.
Źródło informacji: TechCrunch
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz