31 lipca 2008

... i o Yahoo!, dla równowagi

Dzięki kooperacji z Yahoo!, strony internetowe gazet cieszą się znacznym wzrostem w ilości dziennych odwiedzin. Prawie 800 amerykańskich gazet współpracuje z Yahoo! wysyłając do korporacji tytuły swoich artykułów umieszczanych na własnych stronach. Tytuły artykułów umieszczane są na serwisach takich jak Yahoo!Sports czy Yahoo!Finance, a użytkownik klikając w nie, przenoszony zostaje na wybraną stronę gazety. Zrzeszone tytuły zyskały w ten sposób łącznie ponad 100 milionów nowych odwiedzin dziennie.

"Przypomina to trochę wąż strażacki zapewniający nam 800,000 wizyt w ciągu zaledwie paru godzin" - tak współpracę z Yahoo! określa Anthony Moor, dyrektor zarządzający "Dallas Morning News". "Zdarzały nam się takie usytuowania linków w Yahoo!, które później stanowiły 27% dziennych odwiedzin i 65% ilości unikalnych użytkowników".

Yahoo! pozycjonuje artykuły dzięki swojej usłudze Yahoo!Buzz, który mierzy popularność artykułu dzięki głosom i wyszukiwaniom użytkowników. Najpopularniejsze z nich mają pierwszeństwo w umieszczaniu ich na stronach Yahoo!.

"New York Daily News", inny partner Yahoo!, również cieszy się stabilnym wzrostem zainteresowania swoją stroną. To z kolei przekłada się na ofertę reklamową i cenę ogłoszeń.

Partnerzy Yahoo! mają dodatkowo dostęp do nowej platformy ogłoszeniowej AMP!, a także do rekrutacyjnego serwisu Yahoo! - HotJobs.

Brak komentarzy: