
Peter Barron, który pracował w BBC od maja 2004 roku jako wydawca newsowego programu Newsnight, od września tego roku będzie szefem działu komunikacji i spraw publicznych Google w Wielkiej Brytanii, Irlandii i krajach Beneluxu.
"Google to najbardziej interesująca i ekscytująca firma w moim życiu i jestem zaszczycony możliwością pracy w tym koncernie" - powiedział Barron w oświadczeniu.
Dyrektor ds informacji BBC, Helen Boaden, powiedziała: "Bardzo nam przykro, że tracimy Petera, którego kreatywność i wspaniały warsztat dziennikarski, czyniły Newsnight tak wyjątkowym programem przez kilka ostatnich lat".
W tym przypadku, Google zaczął od przejęcia dziennikarza telewizyjnego. Na pewno jednak na tym nie poprzestanie. Biorąc pod uwagę zasięg korporacji i rozwiązania serwowane internautom, nic nie przeszkadza w bezpośrednim konkurowaniu z głównymi graczami na rynkach telewizyjnych i prasowych. To, czego do tej pory brakowało Google, to własne informacje, cytowalność i podlinkowywanie do swoich agencji prasowych. Wygląda na to, że management tej korporacji właśnie zaczął pracę nad najsłabszą stroną swoich usług.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz