"Gazeta Wyborcza" została nominowana w trzech kategoriach w prestiżowym konkursie International Newspaper Marketing Association (INMA). Jako jedyny z polskich tytułów walczyć będzie o nagrody w następujących kategoriach: akcje podnoszące sprzedaż pojedynczego wydania gazety, akcje sprzedażowe ogłoszeń online oraz akcje PR w kontekście służby społeczeństwu.
Zainteresowanie INMY w pierwszej kategorii wywołała "Gazeta na Wybory", do której czytelnicy wymyślali hasła mające zachęcić Polaków do udziału w zeszłorocznych wyborach parlamentarnych. Nadeszło wówczas prawie 10 tys. pomysłów (w tym takie, jak "Głosuj, dziadu", "tylko@nieglosuje" czy "Głosuję. Nie emigruję"). Cztery zwycięskie trafiły na czołówkę "Gazety", a sprzedaż tego wydania gazety wzrosła o 20 tys. egzemplarzy.
Druga nominacja przypadła działowi sprzedaży Agory za tzw. ofertę dwumedialną. Umożliwiła ona reklamodawcom umieszczenie tych samych reklam jednocześnie w dodatkach do "Gazety Wyborczej" ("Gazeta Praca", "Gazeta Dom" i "Gazeta Komunikaty") oraz w internetowych serwisach tych dodatków.
Ostatnia nominowana akcja to "Ratujmy Rospudę". Wskutek akcji, 160 tys. czytelników podpisało list protestacyjny do prezydenta, a do "Gazety Wyborczej" wpłynęło 10 tys. maili(informacje Wydawcy).
"Gazeta Wyborcza" nominowana została przez INMĘ w doborowym towarzystwie takich tytułów jak "New York Times", "Wall Street Journal Europe" czy brytyjski "Mail on Sunday". Pełna lista nominowanych tytułów do obejrzenia tutaj. Zwycięzcy mają zostać ogłoszeni na kongresie INMY w dniach 7-9 maja w Beverly Hills.
Źródło: "Gazeta Wyborcza", INMA
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz