27 sierpnia 2007

Polskapresse razem z brytyjskim "The Times"


Nowy ogólnopolski dziennik Polskapresse nawiązał współpracę z brytyjskim dziennikiem opiniotwórczym „The Times”. Umowa między Zarządem Polskapresse i Wydawcą „The Times” zakłada współpracę redakcyjną i wykorzystanie marki tej gazety.

"Sprzedaż „The Times” w ciągu kilkunastu lat wzrosła z 350 do prawie 700 tys. egzemplarzy" – przypomina Paweł Fąfara, redaktor naczelny nowego dziennika ogólnopolskiego Polskapresse. – "Nasi brytyjscy koledzy zarówno jeśli chodzi o jakość dziennikarstwa, jak i pomysły komercyjne będą dla nas nieocenioną inspiracją, polski czytelnik zasługuje na najwyższą jakość".

Jednocześnie kierownictwo Polskapresse podkreśla, że zachowane zostaną dotychczasowe tytuły gazet regionalnych wydawanych obecnie przez Grupę, a nowy partner prasowy pomoże zdynamizować rynek prasy lokalnej.

"Największą siłą Polskapresse pozostają tytuły prasy regionalnej i niekwestionowane doświadczenie naszych dziennikarzy" – komentuje Tomasz Wróblewski, wiceprezes Polskapresse – "To nie przeszkadza nam korzystać z najlepszych światowych wzorców i doświadczeń przy tworzeniu nowej ogólnopolskiej gazety. „The Times” jest symbolem przemian jakie w ostatnich latach zachodziły na europejskim rynku prasowym".

Polskapresse jest na etapie ostatecznych przygotowań do uruchomienia nowej gazety ogólnopolskiej, które planowane jest na jesień tego roku.

O „The Times”:
„The Times” jest jedną z najbardziej znanych i prestiżowych gazet na świecie. Powstała w 1788 roku i od ponad 200 lat nieprzerwanie króluje na rynku brytyjskiej prasy. „The Times” codziennie czyta 1,8 miliona osób, a wersję on-line ponad 10 milionów internautów. „The Times” i “The Times Online” są częścią Times Newspaper Ltd wchodzącej w skład News International Ltd (Rupert Murdoch).

Źródło: polskapresse.pl

Brak komentarzy: