11 sierpnia 2008

New York Times potrafi sprzedać olimpiadę

Informację można sprzedać w różny sposób. "New York Times" wychodząc od doprecyzowania potrzeb czytelników, stworzył na igrzyska specjalny kalendarz imprez. Pomysł niekoniecznie innowacyjny, ale jego przejrzystość i nawigacja zasługuje na pochwałę...

Gratulacje dla "New York Times", który na swojej stronie przygotował niezwykle przejrzysty kalendarz imprez olimpijskich na najbliższe dwa tygodnie. Czytelnik, dzięki prostej nawigacji, może dowiedzieć się o każdym wydarzeniu igrzysk. Wystarczy odnaleźć interesujący dzień tygodnia i wybrać ulubioną dyscyplinę, a po jednym kliknięciu wiemy już kto będzie bohaterem wydarzenia, lub jakim wynikiem się zakończyło.

Narzędzie sprzężone jest z gazetą - przy większości minionych wydarzeń, kalendarz zawiera linki do artykułów "NYT" dotyczących poszczególnych dyscyplin. No i do tego mały, acz cieszący oko gadżet - zegar z czasem lokalnym i chińskim.

Prosty i czytelny sposób sprzedania informacji, którą handlują teraz wszystkie platformy mediowe. Wygrają te, które będą najbliżej potrzeb czytelników. "New York Times" jest dla mnie pod tym względem numerem 1.

Brak komentarzy: