W środę będzie miała miejsce debata wyborcza z udziałem internautów. Gazeta.pl wraz z YouTube zbiera od internautów pytania do liderów trzech największych partii politycznych. Pytania muszą zostać nagrane na wideo i umieszczone w YouTube. Najlepsze i najtrudniejsze zostaną wyemitowane podczas środowej debaty politycznej organizowanej przez Gazetę Wyborczą.
Na specjalnym kanale YouTube każdy internauta może zostawić swoje wideo z nagranym pytaniem do liderów trzech największych partii politycznych, którzy będą gośćmi ostatniej z czterech debat przedwyborczych organizowanych przez Gazetę Wyborczą. Najlepsze spośród nadesłanych pytań zostaną wyemitowane podczas debaty, 17 października br.
Agora szczyci się, że wspólny projekt Gazeta.pl i YouTube to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Europie Środkowo-Wschodniej i jedno z pierwszych na świecie. Po raz pierwszy podobną akcję YouTube przeprowadził z CNN.
Inne atrakcje tworzonego wspólnie przez portal Gazeta.pl i Gazetę Wyborczą serwisu Wybory.Gazeta.pl to:
· akcja „Kartka Wyborcza". Internauci mogą stworzyć własną internetową kartkę namawiającą do udziału w wyborach i wysłać ja do swoich znajomych. Najlepsze hasła i prace mają zostać nagrodzone oraz wykorzystane w bannerach w portalu Gazeta.pl.
· Latarnik Wyborczy - przygotowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej, Gazetę Wyborczą i Gazeta.pl program komputerowy dla niezdecydowanych wyborców. W Latarniku internauta odpowiada na 25 pytań a system dopasowuje dla niego partię o podobnych poglądach.
Wiedzieć więcej:
Akcja YouTube i Gazeta.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz