„eM jak Media” to blog poświęcony mediom. Przede wszystkim mediom drukowanym i elektronicznym. Blog zrodził się dzięki wszechobecnym teoriom dotyczącym nadchodzącej śmierci prasy drukowanej i jej „drugiego życia” w internecie. Coraz częściej stawianym pytaniem jest nie czy, ale kiedy gazety papierowe zakończą swój żywot.
Przytaczając newsy i przemyślenia dotyczące zmian na światowych rynkach prasowych nadal szukam odpowiedzi na to pytanie. Mam nadzieję, że tak długo jak nie będę mógł jej znaleźć, tak długo będzie istniał ten blog.
Treści tu zawarte kierowane są do wszystkich zainteresowanych branżą wydawniczą – od pracowników redakcji, przez wydawców po specjalistów ds. reklam i PR. Liczę, żeinformacje i własne przemyślenia, które publikowane są na łamach „eM jak Media” będą inspiracją do dyskusji oraz ciekawych akcji wydawniczo-reklamowych na naszym rynku.
Poglądy wyrażane na tym blogu są moimi prywatnymi przemyśleniami i bardzo proszę o nie traktowanie ich jako stanowiska firmy, dla której pracuję.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz