14 sierpnia 2008

Druga szansa dla Posterous.com


Wczoraj poznałem ciekawy serwis Posterous- pozwala na publikowanie informacji na blogu bezpośrednio z maila.Tekst, który właśnie czytacie wysyłany jest na odpowiedni adres iPosterous publikuje go na blogu.

Nie obyło się niestety bez problemów. Wczorajszy post o autorachinternetowych blogów publikowałem trzykrotnie... wysłanie samegotekstu działało bez zastrzeżeń, problem pojawiał się w chwili, gdychciałem załączyć zdjęcie.

Na szczęście, helpdesk Posterous działa całkiem sprawnie. Po 5 minutachod zgłoszenia problemu, otrzymałem zapewnienie, że firma zajmie sięjego rozwiązaniem. Dziś zostałem poproszony o kolejną próbę.



Jeżeli tylko Posterous zadba, by proces publikowania bloga via e-mailprzebiegał bez zarzutu, to będzie to bardzo przydatne narzędzie dlakażdego blogera. Zwłaszcza dla tych, którzy jak ja, mają problem zodłączeniem się od sieci (jak dobrze, że są telefony komórkowe...).Posterous może być również bardzo przydatny dla ścigających się nanewsy.

Polecam?

Posted by email from Marek's posterous

3 komentarze:

Marek Miller (eM) pisze...

Prawie polecam :)

Te błędy (brak spacji między niektórymi wyrazami) nie są z mojej winy - w mailu błędów nie ma.

Zgłaszam to do helpdesku Posterous. Niemniej jednak zwracam waszą uwagę na ten serwis. Ciekawa innowacja.

Anonimowy pisze...

Przecież Blogger ma taką opcję...

Marek Miller (eM) pisze...

Owszem, ale w Wordpressie o tej opcji nie słyszałem. Poza tym, Posterous dotyczy nie tylko blogów, ale też innych serwisów jak Flickr, Twitter itp. Wszystkie do obsłużenia z poziomu programu pocztowego.

Dzięki jednak za tę uwagę.